Vásárlás folyamata

vásárlás folyamata

Áruházunkban regisztrációval és regisztráció nélkül is van lehetőséged vásárolni, mindkét esetben a Termékek menüpont alatt teheted ezt meg.

A vásárlás lépései a következők:

  1. A megvásárolni kívánt termék/termékek darabszámát beállítod majd a „Kosárba rakom” gombbal tudod a kosaradba helyezni.
  2. Kosarad tartalmát bármikor megtekintheted és bármikor módosíthatod a „Kosár” ikonra kattintva.
    Az éppen aktuális akciónk kuponkódját is itt tudod megadni.
    Elfelejtettél valamit, és csak most jutott eszedbe? Semmi gond mert bármikor visszatérhetsz az áruházba, hogy folytasd a vásárlást, ehhez csak kattints a „Folytatom a vásárlást” gombra.
    Ha ellenőrizted/módosítottad a kosár tartalmát tovább léphetsz a pénztárhoz, hogy megadd a szállítási adataidat. Ehhez nyomj a „Tovább a pénztárhoz” gombra.
  3. A Pénztárban bejelentkezett regisztrált felhasználóink adatai automatikusan megjelennek. Ha még nem regisztráltál, itt van lehetőséged még megtenni. Amennyiben nem szeretnél regisztrálni akkor meg kell adnod számlázási és szállítási adataidat.
    Rendeléssel kapcsolatos igényeidet a „Megjegyzés” rovatban adhatod meg.
    A rendelésed tartalma után tudod kiválasztani a számodra legmegfelelőbb szállítási módot. A szállítási információkról itt tájékozódhatsz. Ezt követően válassz a fizetési módok közül! Fizetési információkról itt olvashatsz.
  4. Általános Szerződési Feltételünk valamint az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzatunk elfogadását követően a „Megrendelés elküldése” gombbal véglegesíted rendelésedet.
  5. Rendelésedről visszaigazoló e-mailt küldünk, és a további teendőkről is e-mailben értesítünk.

Végül pedig szeretném felhívni a figyelmedet pár fontos dologra az adataid megadásakor!

  1. Kérlek mindig pontosan töltsd ki a címedet. Irányítószám, település, utca neve, házszám, és ha van emelet ajtó, vagy egyéb ami megkönnyíti, hogy a csomagod biztosan megérkezzen!
  2. Nagyon fontos, hogy pontos/valós email címet adj meg, mert ide érkezik vásárlásodról a visszaigazoló email valamint mi is ezen keresztül kommunikálunk elsősorban!
  3. Telefonszámra kérlek szintén figyelj, lehetőség szerint mobil telefonszámot adj meg! Pick Pack Pontos csomag esetén a mobil telefonszám pedig kötelező, mert ennek hiányában nem tudom feladni a csomagodat!!!
  4. Végül pedig bármilyen kérdésed merül fel bátran telefonálj! Ha valamiből többet szeretnél de nincsen készleten, vagy valahol elakadtál, esetleg egy-egy termék használatáról érdeklődnél, vagy tanácsra van szükséged. Készséggel állok rendelkezésedre!

Tímea